Главная страница || Технічне обслуговування
Технічне обслуговування
Погодьтеся, обслуговування необхідно будь-якій техніці. І мобільний касовий термінал — не виняток! Регулярний огляд продовжить термін служби вашого пристрою. А ще, ви зможете вчасно помітити й усунути будь-які несправності.
Вартість і терміни уточнюйте в центрах сервісного обслуговування
Технічне обслуговування включає перевірку:
- Функціонування блоків каси по внутрішнім тестам
- Точності реального часу з урахуванням часових поясів
- Каналів зв'язку з оператором фіскальних даних
- Можливу відсутність підтвердження про отримання фіскальних документів
- Всіх повідомлень про можливі несправності в роботі МКТ
- А також аналіз протоколів інформаційного обміну
- І чистку механізму принтера від пилу
ТОВ «СМАРТ ВАН ФІНТЕХ» є головним центром сервісного обслуговування. А також має повноваження акредитувати інші організації на право виконання робіт з касовим терміналом.
Загальні терміни та визначення:
Центр сервісного обслуговування
Сервісне обслуговування
Періодичність сервісного обслуговування
Перевірка справності терміналу
Тривалість сервісного обслуговування
Експлуатація
Карта сервісних центрів
Важливо врахувати:
При виконанні планового сервісного обслуговування вимагайте внесення відміток про виконані роботи у відповідний розділ паспорта. При відсутності відміток ви можете отримати відмову в гарантії виробником.
Обслуговування та ремонт терміналу не в уповноваженому центрі, а також несвоєчасне отримання послуг може обмежити гарантійні зобов’язання як виробником, так і центром сервісного обслуговування.
Рекомендований період проходження планового сервісного обслуговування становить 6 місяців.
Придбання терміналу означає згоду користувача з умовами експлуатації, сервісного обслуговування та гарантійного ремонту. А також правилами надання гарантії, які зазначені у паспорті пристрою.