Технічне обслуговування

Погодьтеся, обслуговування необхідно будь-якій техніці. І мобільний касовий термінал — не виняток! Регулярний огляд продовжить термін служби вашого пристрою. А ще, ви зможете вчасно помітити й усунути будь-які несправності.

Вартість і терміни уточнюйте в центрах сервісного обслуговування

Технічне обслуговування включає перевірку:

ТОВ «СМАРТ ВАН ФІНТЕХ» є головним центром сервісного обслуговування. А також має повноваження акредитувати інші організації на право виконання робіт з касовим терміналом.

Загальні терміни та визначення:

Центр сервісного обслуговування

Організація, уповноважена продавати термінали SmartOne, оригінальні запчастини та аксесуари до них. А також здійснювати ремонтні роботи та надавати сервісні послуги. У тому числі по введенню в експлуатацію, перевірці справності, ремонту (гарантійного) і виведення з експлуатації.

Сервісне обслуговування

Це операції для підтримання працездатності пристрою SmartOne. А також комплекс перевірок мобільного платіжного терміналу при використанні, зберіганні та транспортуванні.

Періодичність сервісного обслуговування

Це інтервал часу в експлуатації пристрою. Він вимірюється між одним видом сервісного обслуговування (гарантійного ремонту) і наступним таким же видом (або іншим, більшої складності).

Перевірка справності терміналу

Перевірка відповідності встановленим вимогам.

Тривалість сервісного обслуговування

Календарний час проведення одного сервісного обслуговування (гарантійного ремонту).

Експлуатація

Стадія життєвого циклу пристрою, на якій реалізується, підтримується і відновлюється його якість. Це може бути як експлуатація за призначенням, так і сервісне обслуговування, а також гарантійний ремонт.

Карта сервісних центрів

      Важливо врахувати:

      При виконанні планового сервісного обслуговування вимагайте внесення відміток про виконані роботи у відповідний розділ паспорта. При відсутності відміток ви можете отримати відмову в гарантії виробником.

      Обслуговування та ремонт терміналу не в уповноваженому центрі, а також несвоєчасне отримання послуг може обмежити гарантійні зобов’язання як виробником, так і центром сервісного обслуговування.

      Рекомендований період проходження планового сервісного обслуговування становить 6 місяців.

      Придбання терміналу означає згоду користувача з умовами експлуатації, сервісного обслуговування та гарантійного ремонту. А також правилами надання гарантії, які зазначені у паспорті пристрою.