ПРРО від SmartOne: кейси успішного впровадження клієнтами 2021

Впровадження ПРРО SmartOne починається з клієнтів, які довіряють нашій компанії і обирають сучасні каси. У 2021 році десятки організацій довірили впровадження ПРРО компанії SmartOne. Ми зібрали кейсі із різних сфер діяльності наших клієнтів, та готові поділитися результатами співпраці.

Впровадження ПРРО — це сфера, з якою мало хто з підприємців мав справу. Тому страшно зробити щось неправильно та потім отримувати штрафи від ДПС. До того ж виникає багато питань:

  • який продукт вибрати?
  • як навчитись користуватись?
  • які правила касової дисципліни?

Впровадження ПРРО SmartOne починається з клієнтів, які довіряють нашій компанії і обирають сучасні каси. У 2021 році десятки організацій довірили впровадження ПРРО компанії SmartOne. Ми зібрали кейсі із різних сфер діяльності наших клієнтів, та готові поділитися результатами співпраці.

Сфера: кафе, громадське харчування

Закон України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування” зобов’язує підприємців реєструвати чеки. І ось які потреби ми виявили у них у зв’язку зі змінами: 

  • інструмент, який замінить звичайний касовий апарат;
  • максимально простий у роботі, створює і реєструє чеки;
  • за ціною, нижчою від апаратного РРО;
  • оптимізовані витрати на обслуговування в сервісних центрах.

Рішення

Вищезазначеним потребам повністю відповідає термінал Smart Bank Pro, компактний, але потужний. Каса ідеально підходить для невеликого підприємства і задовольняє його основні потреби. Клієнти, в ситуації де є вибір, обирають сучасність та максимальну автоматизацію для свого підприємства. 

Що вони отримали?

  • Простий та доступний ПРРО з усіма необхідними функціями
  • Можливість вести облік товару
  • Вхід у програму за особистими правами доступу
  • Зручне створення фіскальних чеків
  • Автоматичне створення Z-звіту
  • Заощадження на купуванні та обслуговуванні касового обладнання
  • Мобільність надання послуг
  • Швидкість створення нової номенклатури 
  • Обслуговування покупця без черги та затримки
  • Відправка чека клієнту на email або через SMS
  • Інтеграція з обліковою системою 1С

Продажі підакцизних товарів

Коли клієнти є платниками ПДВ і реалізують підакцизний товар, їм треба вказати код УКТЗЕД із загального довідника в номенклатурі товару, та відображення ставки платника в чеку. 

Основні потреби

  • Швидка реєстрація чеків онлайн
  • Мобільність каси, можливість авторизуватися навіть с телефона
  • Указання  всіх обов’язкових реквізитів чека 
  • Розрахунок ставки ПДВ в чеку 
  •  Вказання коду УКТЗЕД  для товара
  •  Можливість розрахунку з урахуванням дисконту
  • Ведення реєстру дисконтних карток клієнтів

Можливість створити систему дисконтних знижок не менш важлива для наших клієнтів, які завжди лояльні до своїх покупців. 

Що отримали клієнти?

  • Реалізовано програму лояльності для споживачів
  • Митева реестрація чека в ДПС
  • Створення звіту по операціям за період, та його експорт
  • Наявність сканера штрих-кодів
  • Імпорт довідників номенклатури товарів
  • Створення картки товару самостійно
  • Створення довіднику товарів з даними для урахування обов’язкових реквізитів чека (ставка ПДВ, код УКТЗЕД).
  • Відправка чека через SMS
  • Швидка реєстрація чеків, відсутність черги
  • Економія коштів

Бажання спростити свою работу, впровадження в бізнес нових технологій – все це запорука популярності ПРРО SmartOne, яка набирає обертів.

Сфера: роздрібна торгівля

На першому етапі ФОПу необхідно визначитися, що краще використовувати: апаратний РРО чи все ж таки ПРРО? Якщо транзакцій відносно небагато, класична каса одразу відпадає, коштує відносно дорого, необхідно сплачувати щомісячно абонплату.

Після вивчення плюсів і мінусів більшість ФОП обирає ПРРО. Але для багатьох це новий продукт, тож виникає потреба в технічній підтримці.

Тому конкретними вимогами до ПРРО від наших клієнтів — представників торгівлі була проста експлуатація та якісне супроводження у використанні. А також оперативна фіскалізація розрахункових операцій.

Що отримали клієнти?

  • Створений довідник номенклатур
  • Реалізація товарів, підтверджена фіскальними чеками
  • Заощаджені значні кошти, дорогоцінний час та зусилля
  • Кваліфікований супровід технічних спеціалістів

Інтернет-магазин

Підприємці, які перевищили ліміт у розмірі 1 млн гривень за результатами 2020 року, мали використовувати ПРРО при розрахункових операціях ще з 1 січня. Деякі ФЛП спробували вести свою діяльність через безготівкові розрахунки. Але попрацювавши за такою схемою деякий час, стало зрозуміло, що це досить ризиковано. Альтернативою для них став SmartOne.

Вимоги до касового рішення:

  • Потрібен недорогий ПРРО
  • Дуже важлива мобільність + здатність працювати зі сматфону
  • Програма має бути простою та зрозумілою у користуванні

Що отримали клієнти?

  • Термінал 6 в 1 за ціною бюджетного смартфону
  • Можливість зробити смартфони співробітників “Віртуальними кассами”
  • Мобільність, комфортна робота виїзних співробітників
  • Економія часу на навчання співробітників (використовується Андроїд)
  • 2D/3D cканер та термопринтер для комфортної роботи

До речі, розробкою SmartOne Merchant є сучасна платформа електронної комерції, яка дозволяє підприємцю-початківцю всього за чотири кроки створити повноцінний інтернет-магазин. Достатньо заповнити контактні дані, додати логотип, вказати власний домен. Якщо домену немає, SmartOne генерує адресний рядок.

Післямова

ПРРО SmartOne — це універсальне рішення для будь-якої сфері діяльності. Після придбання каси ви можете почати користуватися нею просто зараз. Також наші клієнти отримують базовий тариф управлінського обліку безкоштовно. SmartOne — унікальна система програмних та апаратних рішень, яка задовольнить потреби кожного підприємця!

Поділіться новиною
Поділитися на facebook
Поділитися на twitter
Поділитися на linkedin

ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Наш менеджер передзвонить вам найближчим часом